Stavební a investorské noviny - 10 / 2019 - page 18

STAVEBNÍ A INVESTORSKÉ NOVINY
18
KHMT je inovativní technologie
odKomatsu,díkykteréjeWA475-10
ještě výkonnější a úspornější. Va-
riabilní převodový poměr umožňu-
je pracovat motoru vždy v rozsa-
hu vysoké účinnosti. Nastavitelný
systém regulace pojezdu zabraňu-
je protáčení kol na nestabilních po-
vrších.
Při nízkých otáčkách nabízí
motor Komatsu EU-Stage V vyso-
ký výkon a poskytuje vyšší točivý
moment i výkon motoru. Systém
následného zpracování kombinu-
je filtr pevných částic Komatsu
(KDPF) a selektivní katalytic-
kou redukci (SCR). Systém SCR
dále snižuje emise NOx pomo-
cí AdBlue
®
. Pokročilý elektronic-
ký systém řízení motoru stanovuje
rychlost proudění vzduchu a vstři-
kování paliva, parametry spalo-
vání a funkce následného zpraco-
vání. Díky tomu se optimalizuje
výkon a snižují emise. I u toho-
to stroje KOMTRAX telematika
a program péče o zákazníky Ko-
matsu CARE nabízejí špičkovou
správu a podporu vozového parku,
chrání stroj před zneužitím a zaru-
čují maximální efektivitu a provo-
zuschopnost.
Hydraulická mechanická pře-
vodovka Komatsu (KHMT) je ino-
vativní technologií Komatsu, kte-
rá činí kolový nakladač WA475-10
ještě výkonnějším a úspornějším.
Regulace s proměnlivou rychlos-
tí umožňuje nastavit maximál-
KOLOVÝ NAKLADAČ KOMATSU WA475-10
– unikátní řešení problémů zítřka
Letošní veletrh Bauma v německém Mnichově byl premiérou pro unikátní stroj
nové generace – kolový nakladač Komatsu WA475-10.
Japonský výrobce v něm poprvé použil hydromechanickou
převodovku KHMT, jejíž jednou z předností je až o 30%
vyšší účinnost při spalování paliva. Díky vynikající
kombinaci této palivové efektivity, produktivity
a snadného použití je nakladač ideálním
řešením pro jakékoli přepravní a nakládací
operace. Zákazníkům ho na českém trhu
nabízí výhradní distributor stavebních strojů
Komatsu – společnost KUHN BOHEMIA a.s.
ní rychlost stroje v celém rozsahu
otáček podle požadavků provádě-
né činnosti. Nastavitelná regulace
trakce účinně omezuje otáčení kol
v obtížných terénních podmínkách.
Hydraulická rychlost může být
nezávisle řízena přímo z plyno-
vého pedálu. Pro operátora neby-
lo nikdy snazší najít správnou rov-
nováhu mezi trakcí a zdvihacím
výkonem. Optimalizovaný spojo-
vací systém Z-bar poskytuje mno-
hem vyšší zvedací sílu a vyšší na-
1...,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17 19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,...60
Powered by FlippingBook