Stavební a investorské noviny - 10 / 2020 - page 58

STAVEBNÍ A INVESTORSKÉ NOVINY
58
Už základní parametry tohoto vý-
běrového řízení nastavily techno-
logickou a kvalitativní laťku vel-
mi vysoko. Za mnohé požadavky
můžeme jmenovat ty zásadní, te-
pelná izolace korby dle normy DIN
70001 (ověřená nezávislým institu-
temTÜV), inteligentní systém kon-
troly teploty napojený na centrální
dispečink dopravce pomocí modu-
lu GPS, kamerový systém, hydrau-
licky ovládané zadní čelo s aretací,
elektrická střecha s automatickým
posunem při sklápění, vzduchem
ovládaný sklopný nárazník, lehká
ale robustní konstrukce celého vo-
zidla, maximální univerzální vyu-
žití vozidla, prodloužená komplex-
ní záruka, komplexní a dostupná síť
servisních partnerů na celém úze-
mí ČR atd. Z uvedeného je patrno,
že v současné době není v Evropě
mnoho výrobců, kteří by takovéto
požadavky mohli splnit v požado-
vané kvalitě a s garantovanou kom-
plexní zárukou!
Dle pana Lukáše Pokorného,
vedoucího střediska technické ob-
sluhy výroby společnosti IMOS
Brno a. s., firma dlouhodobě napl-
ňuje strategický plán rozvoje a po-
siluje svou pozici na stavebním tr-
hu. Investiční činnost v současné
době zaměřujeme na další rozvoj
kapacit dopravního stavitelství,
včetně výstavby obaloven a po-
kládky živičných vozovek. Vy-
soká kvalita staveb, dodržení ter-
mínů a spokojenost investorů je
pro nás prioritní. Tomu podřizuje-
me i pořizování investic. V soula-
du s vlastním technickým rozvo-
jem, dlouhodobými zkušenostmi,
sledováním technických novinek
a požadavky zadavatelů staveb
pořizujeme technologie a stro-
je, které nám přináší vyšší kvali-
tu a zefektivnění naší práce. Veli-
ce důležitá je pro nás spokojenost
našich zaměstnanců, kterých si
velmi vážíme. Specifikace jednot-
livých investic rozšiřujeme o vý-
bavu prvků, které zvyšují kvalitu
obsluhy, pohodlí a snižují fyzic-
kou zátěž obsluhy, a to i za cenu
navýšení konečné ceny. Naplně-
ní všech našich požadavků a vel-
mi dobrá spolupráce s obchodním
zastoupením bylo hlavním důvo-
dem, proč si nakonec naše spo-
lečnost vybrala vozidla značky
SCHWARZMÜLLER.
Jak uvedl obchodní ředitel spo-
lečnosti SCHWARZMÜLLER s.r.o.
pan Milan Peček, nehledě na to, že
koncern SCHWARZMÜLLER má
dlouholeté zkušenosti s vývojem
a výrobou tohoto typu vozidel, byl
pro nás tento projekt velmi zajíma-
vou a prestižní výzvou. Vozidla vy-
robená pro společnost IMOS Brno
a.s. jsou totiž vybavena a konstruo-
vána tak, že v současné době zna-
menají naprostou technologickou
špičku, která doposud nebyla na-
ším závodem v Žebráku pro žád-
ného evropského zákazníka v tako-
Společnosti Schwarzmüller
s. r. o. se podařilo uspět
ve velmi náročném výběrovém
řízení u jedné z největších, ryze
českých stavebních společností
IMOS Brno a. s., působící
již dlouhodobě na českém
stavebním trhu, které se
týkalo dodávky sklápěcích
tříosých návěsů v provedení
s termoizolovanou korbou.
NEJMODERNĚJŠÍ VOZIDLA V EVROPĚ
s inteligentní kontrolou teploty budou jezdit v České republice!
vém rozsahu výbavy a konstrukce
realizována!
Dále pan Peček uvedl, že stou-
pající trend poptávek a následně
realizovaných obchodů v oblas-
ti vozidel vybavených termoizo-
lovanou korbou je patrný od za-
čátku tohoto roku, kdy společnost
SCHWARZMÜLLER zazname-
nala nárůst těchto zakázek na čes-
kém trhu v řádech desítek pro-
cent oproti předcházejícím letům.
„Tento trend, dle našeho názoru,
vychází ze snahy ŘSD o zvýšení
kvality a efektivity výstavby do-
pravní infrastruktury, kdy napří-
klad doprava asfaltové směsi by
nejpozději od prvního kvartálu ro-
ku 2022 měla probíhat už jen pro-
střednictvím vozidel vybavených
termoizolovanou korbou.“
Bohužel ale, jak u nás bývá
„dobrým“ zvykem, se na našem tr-
hu začínají objevovat vozidla, která
se sice prezentují, že jsou vybave-
na izolovanou korbou, ale ani zda-
leka nesplňují požadavky, které by
na přepravu takovéhoto typu nákla-
du měla mít, a to už vůbec nehovo-
říme o tom, že by měla být vyro-
bena a splňovat normy, které jsou
v západní Evropě standardem!
1...,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57 59,60
Powered by FlippingBook