Stavební a investorské noviny - 9 / 2020 - page 48

STAVEBNÍ A INVESTORSKÉ NOVINY
48
S využitím vysoce účinné technolo-
gie dodatečného zpracování DOC/
DPF+SCR nabízí motor Scania no-
vé řešení, které s rezervou splňu-
je limity pro motory Stage V a ne-
vyžaduje recirkulaci výfukových
plynů. To je kombinováno s no-
vou generací technologie Smart
Power Control (SPC3), která po-
skytuje o 3-10% lepší spotřebu
paliva (m
3
/l) než předchozí model
DX420LC-5.
U strojů jsou nyní k dispozici
čtyři režimy výkonu, které pomá-
hají zjednodušit obsluhu nového
rypadla DX420LC-7 ve srovná-
ní s komplexnějším výběrem osmi
režimů výkonu a kombinací SPC
u stroje předchozí generace. Ob-
sluha může nastavit režim výkonu
(P+, P, S nebo E) v jednosměrném
i obousměrném pracovním režimu.
Spojení systému SPC3 a no-
vého hlavního regulačního venti-
lu Doosan Mottrol přináší novému
DX420LC-7 také o 2% vyšší pro-
duktivitu* než DX420LC-5, a to
při zajištění nejlepších rypných,
kyvných a tažných sil spolu s nej-
lepšími zdvihacími výkony pro tu-
to velikost stroje.
Vylepšená ovladatelnost
a pohodlí
Nová kabina umodeluDX420LC-7
kromě toho, že vyniká prostornos-
tí a ergonomičností, posouvá po-
hodlí obsluhy a snadnost ovládání
na dosud nevídanou úroveň. Stej-
ně jako všechny ostatní modely
Doosan Stage V má kabina nové
vysoce kvalitní sedadlo a standard-
ně nabízí více funkcí než jiné stro-
Doosan uvádí
NOVÉ RYPADLO DX420LC-7
Společnost Doosan Infracore
Europe uvedla na trh nové
43tunové pásové rypadlo
DX420LC-7 Stage V, které
poskytuje nejlepší spotřebu
paliva a produktivitu ve své
třídě. Pro splnění emisních
předpisů pro motory Stage V
je rypadlo DX420LC-7
poháněno novým vznětovým
motorem Scania DC13 Stage V,
který poskytuje výkon 257 kW
(344,4 k), což je nejvýkonnější
motor v tomto segmentu
strojů.
je na trhu, což zajišťuje vynikající
ovladatelnost a vysokou přesnost
při veškerých aplikacích.
Klíčové nové funkce
Nový 8palcový dotykový ba-
revný LCD panel s o 30% větší
obrazovkou.
Stereo systém integrovaný
v přístrojové desce (s Bluetooth
funkcí streamování).
Systémbezklíčkového startování.
Vylepšený design interiéru
kabiny.
Vylepšený výkon klimatizace/
odmrazování.
Vyhřívání sedadla (2stupňové).
Kamery 360° (360° kamery stan-
dardně poskytují plnou viditel-
nost kolem rypadla a umožňují
obsluze pozorovat oblast v oko-
lí stroje seshora. Pole kamer za-
hrnuje přední kameru, dvě po-
stranní kamery a zadní kameru).
Lampa LED v prostoru kabiny.
Ultrazvuková zvuková detekce
překážek (volitelně).
LED světla (volitelně).
Boční ochrana nebo lávka (vo-
litelně).
Vzduchový kompresor (volitelně).
Výrazně snížená údržba DPF
Díky nové technologii DOC/
DPF+SCR byla potřeba údržby fil-
tru pevných částic (DPF) výrazně
omezena, s šestkrát delším inter-
valem automatické regenerace (60
hodin) a intervalem čištění popílku
6000 hodin (ve srovnání s předcho-
zími DPF u strojů generace DX-3).
Obsluha nyní může ze svého seda-
dla v kabině vidět prostřednictvím
panelu měřidel množství nahroma-
děného popílku v DPF a informace
o tom, že regenerace byla úspěšná.
Na novém modelu DX420LC-7
je už z výroby nainstalován nejmo-
dernější bezdrátový systém pro sle-
dování vozového parku Doosan-
CONNECT od společnosti Doosan.
Systém DoosanCONNECT nabízí
webové řešení pro správu vozové-
ho parku, které je velmi užitečné pro
sledování výkonu, zabezpečení stro-
jů a podporu preventivní údržby.
Jako přední značka v oblasti in-
formačních a komunikačních tech-
nologií (ICT) učinila společnost
Doosan pozoruhodný krok vpřed
tím, že zákazníkům nabízí celoži-
votní bezplatnou mobilní službu
u všech rypadel generace DX-7. To
znamená, že zákazníci mohou vy-
užívat službu DoosanCONNECT
bez jakéhokoli omezení, pokud tu-
to službu používají v rámci mobilní
sítě. Satelitní služba bude nabízena
zdarma po dobu 3 let.
Pro více informací o stavebních
strojích Doosan navštivte www.
doosanequipment.eu nebo kontak-
tujte distributora pro ČR, společ-
nost GARNEA a. s. na
nea-stavebni.cz.
Stručné specifikace pro rypadlo Doosan DX420LC-7
Provozní hmotnost:
43,5 tuny
Objem lžíce:
1,92 m
3
Hloubka hloubení:
7635mm
Dosah hloubení:
11 430mm
Výška hloubení:
10 615mm
Celková šířka
(s deskami pásu 600 mm):
3 350mm
Výška:
3 470mm
Celková délka v poloze pojezdu:
11 740mm
Poloměr otáčení zadní části:
3 760mm
Rypná síla na lžíci (ISO):
26,0/27,6 tun
Rypná síla na ramenu (ISO):
18,9/20,1 tun
Pojezdová rychlost:
nízký rozsah – 3,2 km/h,
vysoký rozsah – 5,3 km/h
Motor (čistý SAE J1995):
Scania DC13 Stage V, 257 kW (344,4 HP)
1...,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47 49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,...68
Powered by FlippingBook