Stavební a investorské noviny - 4 / 2019 - page 30

STAVEBNÍ A INVESTORSKÉ NOVINY
30
Úvod
Firma SUDOP BRNO, spol.
s r. o. byla zpracovatelem reali-
zační dokumentace investiční ak-
ce pod názvem „Revitalizace tra-
ti Břeclav – Znojmo, 2. stavba“.
Investorem zakázky byla Správa
železniční dopravní cesty, stát-
ní organizace. Projekční práce
probíhaly v roce 2017. Realiza-
ce započala po vydání stavební-
ho povolení v březnu roku 2018,
výluka trati trvala 6 měsíců. Zku-
šební provoz byl zaveden začát-
kem října 2018.
Umístění stavby
Jedná se o jednokolejnou neelek-
trizovanou regionální železnič-
ní trať č. 323D Břeclav – Znoj-
mo. Řešená část revitalizace tratě
s prováděním stavebních prací je
v rozsahu úseku Valtice (mimo) –
Mikulov na Moravě (včetně) a na-
vazuje na již zrealizovanou část
Boří les (mimo) – Valtice (včetně).
Účel a cíl stavby
Účelem stavby bylo provést tako-
vé stavební a technologické čin-
nosti a vybudovat taková zaříze-
ní, která by zajistila modernizaci
předmětné železniční trati s cílem
zvýšení rychlosti a kvality jízdní
dráhy.
Cílem stavby bylo zvýše-
ní traťové rychlosti ze stávají-
cích 80km/h na max. 120km/h,
SUDOP BRNO, spol. s r. o. je projektová, inženýrská
a dodavatelská společnost, jejíž hlavní činností je projektování
staveb dopravních, inženýrských, bytových a občanských.
Široké spektrum projektových prací nabízí také v oborech
železniční a silniční dopravy nebo městské a příměstské
dopravy. V dnešním článku se zaměřuje na revitalizaci trati
Břeclav – Znojmo, 2. stavba.
SUDOP BRNO představuje
REVITALIZACI TRATI BŘECLAV – ZNOJMO, 2. STAVBA
zlepšení jízdního komfortu ces-
tujících zřízením bezbariérových
nástupišť a nástupištních přístřeš-
ků, zajištění vyšší bezpečnos-
ti železničního provozu zejména
na přejezdech, zajištění třídy zatí-
žitelnosti D4/120 a dosažení prů-
jezdného profilu UIC Z-GC.
Žst. Sedlec u Mikulova
Sanace a přestavba mostních objektů
1...,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29 31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,...84
Powered by FlippingBook