Stavební a investorské noviny - 4 / 2015 - page 54

STAVEBNÍ A INVESTORSKÉ NOVINY
54
Poté, co část zaměstnanců odešla do nově vzniklé frézovací firmy, stál
před vedením úkol udržet kontinuitu v kapacitě i kvalitě frézovacích pra-
cí. Tento nelehký úkol se podařilo díky enormnímu nasazení pracovníků
na všech úrovních splnit. Pracovní kádr se stabilizoval a strojní park se dí-
ky nákupu nové frézy Wirtgen 200i částečně obnovil. Díky tomu byla spo-
lečnost Freko schopna zvládnout i zatěžkávací zkoušku v podobě frézová-
ní dálnice D1, úsek 9 (Loket – Hořice). Jednalo se o odfrézování 47 000m
3
živičných vrstev v obou směrech během dvou týdnů. Nasazením téměř
všech frézovacích kapacit firmy se podařilo splnit termín i dodržet kvali-
tu prací.
Během roku také firma rozvíjela frézování 3D technologií, kde hlavně
ve spolupráci s EUROVIÍ CS a. s. realizovala několik zajímavých projek-
tů např. dálnice D1, km 5,2 – 1,25, ul. V Holešovičkách, Praha 8 apod.
Díky strojnímu vybavení je akciová společnost Freko připravena plnit
požadavky odběratelů jak v oblasti termínů a kapacity, tak i požadovaných
technologií frézování.
FREKO A. S. – STÁLICE NA TRHU FRÉZOVÁNÍ VOZOVEK
Společnost FREKO a. s. působí v oblasti frézování živičných
a cementobetonových komunikací a ostatních dopravních
ploch od roku 1991. V minulých letech prošla výraznou ob-
měnou. Nejen, že se změnila vlastnická struktura a společ-
nost se přeměnila na akciovou společnost, ale v loňském ro-
ce se i výrazně obměnil kádr našich pracovníků.
1...,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53 55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,...68
Powered by FlippingBook