STAVEBNÍ A INVESTORSKÉ NOVINY
38
PRO OKRAJ VOZOVKY
A STŘEDNÍ DĚLICÍ PÁS
Série DB NBF na obou stranách
chrání proti hluku a neovladatelným
vozidlům.
VARIABILNÍ VÝŠKA
Sérii DB NBF s prvky o výšce až
6,0 m lze umístnit přímo na povrch
vozovky (terénu).
VARIABILNÍ PANELY
PŘESAHUJÍCÍ CELKOVOU
VÝŠKU
DB 100 NBF 2,0 M,
DB 150 NBF 2,5 M
AHB
(Lehčené hliníkové panely), HB
(Dřevobetonovépanely),Kovovépane-
ly, Průhledné panely, Dřevěné panely,
Protiprachové plachty, Ochranné pa-
nely proti větru, Další panely...
DOČASNÉ ANEBO
TRVALÉ POUŽITÍ
Nejflexibilnější a nejhospodárnější
dvojí užití: 1. Pro ochranu stavenišť,
2. Pro trvalou bezpečnost silničního
provozu a protihlukovou ochranu.
H2 a H4b / AŽ 20 DB
Maximální úroveň zadržení, maxi-
mální ochrana proti hluku.
SPECIÁLNÍ ŘEŠENÍ
Přechody na jiné typy bezpečnostních
zábran, koncovek apod.
ÚPLNÝ STATICKÝ VÝPOČET
Série DB NBF se vždy dodává s úpl-
ným statickým výpočtem dle norem
EUROCODE.
Po více jak desetileté zkušenosti s 1. generací protihlukového a záchytného bezpečnostního systému „DB LSW R a M“ a množství
zrealizovaných projektů v rámci Evropy, přichází MABA Prefa spol. s r. o. v licenci s Deltabloc International GmbH k nejnovější,
stavem techniky a požadavkům přizpůsobené 2. generaci, s novým názvem „DB 100 NBF, resp. DB 150 NBF“.
Inovační nápad integrace protihlukové stěny do záchytného bezpečnostního systému se vyznačuje bezpočtem výhod. Díky tomu
je teď možné postavit protihlukovou stěnu blíže ke zdroji hluku, čímž se v podstatné míře zvýši efekt snížení hluku při stejné
výšce stěny, resp se při zmenšení výšky stěny a při stejném účinku masívně sníží náklady. Navíc tato konstrukce vyžaduje menší
prostorové požadavky a to je zase výhodou speciálně v urbanistických oblastech a zónách.
DOSTAŇME HLUK POD KONTROLU
2 systémy, 1 řešení – nová volně instalovaná série DELTABLOC
®
DB NBF
Série DB NBF je součástí celko-
vé koncepce pasivní bezpečnos-
ti dopravy vyvinuté společností
DELTABLOC
®
. Pomocí přecho-
dových dílců jej lze bez problé-
mů připojit k sérii DB 80, DB 120
a mnoha dalším systémům dodá-
vaným třetími stranami.
Montážní povrch musí být sta-
bilní a nosný, což je u každé stan-
dardní silnice automatické.
Není potřeba budovat základy,
zatloukat piloty, betonovat. Ne-
ní nutné provádět výkopy, hloubit,
míchat, či čekat, až beton ztvrdne.
Není třeba těžkého stavebního
zařízení.
Stačí umístit základový díl DB
NBF na stabilní podklad, vložit,
resp. namontovat ocelové sloupy
a vložit protihlukové panely.
... a krátká doba výstavby je
zaručena.