STAVEBNÍ A INVESTORSKÉ NOVINY
13
sloupy a konzoly z kruhových tru-
bek z oceli.
Součástí projektu jsou také pří-
střešky pro kola s rovnou skleně-
nou střechou, ocelová konstrukce
se skleněnou střechou bez bočních
stěn pro 32 cyklostojanů a zastáv-
kový přístřešek s plochou skleně-
nou střechou v části s integrova-
nou lavičkou.
Opěrné stěny
Opěrné stěny řeší v principu značné
výškové rozdíly v terénech a záře-
zech. Jsou monolitické železobeto-
nové se základovou patou a stěnou
a převážně s obkladním lícovým
kamenným zdivem. Stěny s nej-
větším zatížením (v případě na ně
kotvené membránové střechy ná-
stupiště) jsou řešeny ve spojení se
zemními kotvami – injektáží zavr-
távací kotevní tyče v jedné úrovni.
Protože byly navržené zpev-
něné plochy parkoviště pro osob-
ní automobily v těsné blízkosti
strmého svahového terénu v již-
ní části areálu nádraží, byla do-
datečně navržena masivní prefab-
rikovaná obruba celé jižní linie
parkovací plochy ve tvaru obrá-
ceného „T“.
Osvětlení
Po celé ploše autobusového nádra-
ží bylo provedeno nové venkov-
ní osvětlení svítidly na ocelových
bezpaticových
osmimetrových
stožárech. Napojení nového ve-
řejného osvětlení bylo provedeno
na stávající rozvody. Mezi stožáry
veřejného osvětlení bylo provede-
no rezervní trubkování pro insta-
laci kamerového systému včetně
propojení do nového RACK v au-
tobusovém nádraží.
Objednatel:
Českokrumlovský rozvojový fond spol. sr. o.
Generální projektant: ATELIER 8000 spol. s. r. o.
Projektant dopravní části: ZENKL CB, spol. s. r. o.
Zhotovitel:
STRABAG a. s.
Doba realizace:
4/2018 – 5/2019
STRABAG a. s., Kačírkova 982/4, 158 00 Praha 5 – Jinonice, tel.: +420 222 868 111
e-mail:
,
,