STAVEBNÍ A INVESTORSKÉ NOVINY
        
        
          13
        
        
          sloupy a konzoly z kruhových tru-
        
        
          bek z oceli.
        
        
          Součástí projektu jsou také pří-
        
        
          střešky pro kola s rovnou skleně-
        
        
          nou střechou, ocelová konstrukce
        
        
          se skleněnou střechou bez bočních
        
        
          stěn pro 32 cyklostojanů a zastáv-
        
        
          kový přístřešek s plochou skleně-
        
        
          nou střechou v části s integrova-
        
        
          nou lavičkou.
        
        
          
            Opěrné stěny
          
        
        
          Opěrné stěny řeší v principu značné
        
        
          výškové rozdíly v terénech a záře-
        
        
          zech. Jsou monolitické železobeto-
        
        
          nové se základovou patou a stěnou
        
        
          a převážně s obkladním lícovým
        
        
          kamenným zdivem. Stěny s nej-
        
        
          větším zatížením (v případě na ně
        
        
          kotvené membránové střechy ná-
        
        
          stupiště) jsou řešeny ve spojení se
        
        
          zemními kotvami – injektáží zavr-
        
        
          távací kotevní tyče v jedné úrovni.
        
        
          Protože byly navržené zpev-
        
        
          něné plochy parkoviště pro osob-
        
        
          ní automobily v těsné blízkosti
        
        
          strmého svahového terénu v již-
        
        
          ní části areálu nádraží, byla do-
        
        
          datečně navržena masivní prefab-
        
        
          rikovaná obruba celé jižní linie
        
        
          parkovací plochy ve tvaru obrá-
        
        
          ceného „T“.
        
        
          
            Osvětlení
          
        
        
          Po celé ploše autobusového nádra-
        
        
          ží bylo provedeno nové venkov-
        
        
          ní osvětlení svítidly na ocelových
        
        
          bezpaticových
        
        
          osmimetrových
        
        
          stožárech. Napojení nového ve-
        
        
          řejného osvětlení bylo provedeno
        
        
          na stávající rozvody. Mezi stožáry
        
        
          veřejného osvětlení bylo provede-
        
        
          no rezervní trubkování pro insta-
        
        
          laci kamerového systému včetně
        
        
          propojení do nového RACK v au-
        
        
          tobusovém nádraží.
        
        
          Objednatel:
        
        
          Českokrumlovský rozvojový fond spol. sr. o.
        
        
          Generální projektant: ATELIER 8000 spol. s. r. o.
        
        
          Projektant dopravní části:   ZENKL CB, spol. s. r. o.
        
        
          Zhotovitel:
        
        
          STRABAG a. s.
        
        
          Doba realizace:
        
        
          4/2018 – 5/2019
        
        
          STRABAG a. s., Kačírkova 982/4, 158 00 Praha 5 – Jinonice, tel.: +420 222 868 111
        
        
          e-mail: 
        
        
        
          , 
        
        
        
          ,