Stavební a investorské noviny - 4 / 2016 - page 37

37
STAVEBNÍ A INVESTORSKÉ NOVINY
COLAS CZ, a.s.
Ke Klíčovu 9, 190 00 Praha 9
tel.: +420 286 003 511
e-mail:
Stavba řeší západní obchvat města Sokolo-
va a obce Svatava. Skládá se ze dvou přelo-
žek silnic II. třídy, které jsou doprovázeny vy-
volanými přeložkami dalších komunikací a sítí
technické infrastruktury. Stavba řeší přeložku
silnice II/210, která je v současné době vede-
na centrální částí města Sokolova, trasa nové
přeložky je vedena po západním okraji měs-
ta od křižovatky Chebská po křižovatku Kras-
lická. Na ni navazuje přeložka silnice II/181,
která je vedena v trase stávající železniční tra-
ti Sokolovské uhelné a. s. a navazuje na již re-
alizovaný obchvat Sokolov–Královské Poříčí.
Přeložka obou silnic II. třídy je navržena v ka-
tegorii S9,5. Délka přeložky II/210 je 1,7 km,
délka přeložky II/181 je 1,73 km. III. etapa ře-
II/210 ZÁPADNÍ OBCHVAT SOKOLOV–SVATAVA (III. ETAPA)
ší pokračování přeložky silnice II/210 v úse-
ku od konce I. etapy, tj. od sjezdu na silnici
III/21029 po okružní křižovatku v ul. Kraslická
Zpevněné plochy
- asfalt komunikace 101B
2 578 m
2
Zpevněné plochy
- asfalt most SO202
2 833 m
2
Zemní práce
- výkopy
4 823 m
3
Zemní práce - násypy
12 368 m
3
Zemní práce - aktivní zóna 1 099 m
3
Zemní práce - sanace
3 831 m
3
Ostatní gabionová zeď,
přeložka trakční-
ho vedení
(II. etapa). Pokračování přeložky silnice II/210
začíná mostem SO 202 přes silnici III/21029,
železniční zhlaví trati ČD a řeku Svatavu a kon-
čí napojením na již zrealizovanou okružní kři-
žovatku v ul. Kraslická. Délka přeložky silnice
II/210 řešené v rámci III. etapy je 594 m. Dél-
ka mostu je 310,40 m. Nosnou konstrukci mos-
tu tvoří spřažený ocelobetonový spojitý nosník
o 7 polích (36+45+45+45+45+45+36). Spod-
ní stavbu tvoří masivní monolitické železobeto-
nové pilíře, masivní monolitické železobetonové
opěry s rovnoběžnými křídly a hlubinné založe-
ní na pilotách.
Termín zahájení: říjen 2015
Uvedení do provozu: březen 2018
V letošním roce pokračuje na silnici první tří-
dy číslo 34 stavba obchvatu kolem Ondřejova
a Ústrašína, která je momentálně největší do-
pravní novostavbou na Vysočině. Na výstav-
bě se podílí sdružení firem Swietelsky staveb-
ní s. r. o., STRABAG a. s. a COLAS CZ, a. s.
Vedoucí účastník sdružení, firma Swietelsky,
má 34%, COLAS CZ a Strabag mají 33%, náš
podíl na ceně je tedy zhruba 148 milionů ko-
run. Každá z uvedených firem má na staros-
ti úsek dlouhý přibližně 1,8km, přičemž firma
COLASCZ má počáteční úsek s nejdelšímmos-
tem, tj. obchvat obce Ústrašín. V současné do-
bě probíhají práce na zemních tělesech, vedlej-
I/34 BOŽEJOV–ONDŘEJOV–PELHŘIMOV
ších objektech a dokončovací práce na spodních
stavbách mostů. Do letošní zimy by podle har-
monogramu na komunikacích měly být hotovy
podkladní vrstvy z asfaltobetonu a na mostech
veškeré nosné konstrukce a přechodové oblasti.
Objednatel:
Ředitelství silnic a dálnic ČR, správa Jihlava
Zhotovitel:
Sdružení Božejov (vedoucí sdružení
Swietelsky stavební s.r.o., člen sdružení
STRABAG a. s., COLAS CZ, a. s.)
Cena stavby dle smlouvy:
448,1 mil. Kč bez DPH
Celkový objem zemních prací:
výkopy 314 888 m
3
, násypy 301 378 m
3
Délka hlavní trasy:
5 397m
Plocha vozovek:
60 500 m
2
Počet mostů:
9 v celkové délce 211m; tři jsou ocelové,
takzvané tubosidery, zbytek jsou betonové
mosty včetně největšího, čtyřpolového
Zahájení stavby:
duben 2015
Uvedení do provozu:
srpen 2017
Dokončení:
listopad 2017
1...,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36 38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,...84
Powered by FlippingBook